Gyakran ismételt kérdések
- Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelés feladása után.
- Előfordul, hogy a levelező rendszer beállításai miatt, a visszaigazoló e-mail a spam mappába kerül. Kérjük minden esetben ellenőrizze a spam mappáját.
- Elfelejtettem a jelszavamat, hogyan tudok belépni?
- A belépés menüpontban az elfelejtett jelszó ablakban tud újat kérni.
- Ha nem a megrendelt terméket kaptam meg, mi a teendő?
- Amennyiben Ön más terméket talál a csomagjában, mint amit megrendelt, kérjük azonnal jelezze ügyfélszolgálatunk részére emailben: info@szalonline.hu vagy telefonon: 06 1 238 0157. Munkatársaink kijavítják a hibát.
- Nem tudom beváltani a kupont mi a teendő?
- Ha nem tudja beváltani a kupont akkor kérjük ellenőrizze az érvényességét, lehet, hogy már lejárt.
- CSAK REGISZTRÁLT vásárlók tudják beváltani a kuponokat. Kérjük regisztráljon, vagy ha már regisztrált korábban, jelentkezzen be.